Tevreden cliënten

Cliënttevredenheid en Geschillenregeling

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, vind ik het belangrijk om te weten wat u van mijn kantoor en mijn dienstverlening vindt. Daarom stel ik het op prijs wanneer u mij al tijdens de behandeling van uw zaak op de hoogte brengt van uw oordeel hierover, zowel wanneer u tevreden bent als wanneer u suggesties hebt voor verbetering. Aan het einde van mijn werkzaamheden zal ik u vragen om een cliënttevredenheidsonderzoek in te vullen zodat ik mijn functioneren in uw zaak kan evalueren.

Op mijn werkzaamheden is de Geschillenregeling Advocatuur van toepassing. Mocht u niet tevreden zijn met de behartiging van uw belangen door mijn kantoor dan verzoek ik u mij dat te laten weten. Als uw bezwaren dan niet naar tevredenheid worden beantwoord dan kunt u uw bezwaren voorleggen aan de Geschillencommissie Advocatuur. Deze commissie is een onafhankelijke instantie. Meer informatie hierover kunt u onder meer bij mij verkrijgen of vinden op de website van de Nederlandse Orde van Advocaten: www.advocatenorde.nl.

Zoeken